Pogoji poslovanja

Naročilo izdelkov brez uporabe spletne trgovine

IZDELKI NA ZALOGI

Izdelke, ki so na zalogi se lahko;

  • prevzame na naši lokaciji
  • pošlje po pošti

V primeru osebnega prevzema izdelka, ki je na zalogi, se le tega poravna gotovinsko ob prevzemu ali predhodno po predračunu.

V primeru, da želite izdelek naročiti preko Pošte Slovenije, se izdelek plača po predračunu, vključno s poštnimi stroški oziroma dostavo ali po dogovoru z odkupnino ob prevzemu, odvisno od vrste izdelka.

IZDELKI PO NAROČILU

V primeru izdelave izdelka po naročilu in pri izdelkih, ki vključujejo dostavo in montažo, se plačilo praviloma opravi preko predračuna, razen v kolikor se podjetje Vladimir Treven s.p. strinja z drugačnim načinom plačila.

 

Naročilo izdelkov z uporabo spletne trgovine

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani www.iki-art.si (v nadaljevanju: spletna stran) in jo upravlja podjetje Vladimir Treven s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: ponudnik). 

Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:

  • pogoje poslovanja,
  • pomoč pri nakupu,
  • dostava, 
  • našo politiko zasebnosti,  ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo prodajni svetovalci iz klicnega centra stranke ustrezno in pravočasno obvestili.

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

  1. Dokončna potrditev naročila

Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

  1. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  1. Identiteta podjetja in kontaktni podatki
  • Ponudnik in njegov naslov: Vladimir Treven s.p, Praprotno Brdo 17, 1373 Rovte, Slovenija
  • Elektronski naslovTa e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)
  • Matična številka: 5483577000
  • Identifikacijska številka za DDV: SI76169839
  1. Postopek nakupa
  2. Izbira izdelka

Na spletni strani www.iki-art.si izberite izdelek, izberite morebitne dodatne opcije ter kliknite »V košarico«. Sistem Vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo Nazaj na katalog in se vrnete nazaj v spletno trgovino.

Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo Blagajna in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

  1. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice

Na spletni strani www.iki-art.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.

Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec odstrani. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, nadaljuje z izbiro izdelka.

III. Nakupovalna košarica  

V kolikor imate v košarici vse potrebno, kliknete na ikono Blagajna.

1 Podatki računa

Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko, državo in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko.

V kolikor gre za podjetje, vpišite podatke o podjetju.

Obrazec Vam omogoča, da si lahko ustvarite račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni.

V kolikor so podatki za dostavo enaki podatki naročnika, lahko obkljukate opcijo  »Moji podatki za račun in dostavo so enaki«.

Košarica Vam mogoča tudi možnost pošiljanja na drug naslov.

2  Način dostave

Izberete ustrezno možnost dostave ali prevzema.

3  Način plačila

Izberete ustrezno opcijo glede možnosti plačila

  1. Zaključek naročila 

Uporabnik v kratkem povzetku vidi skupni znesek za plačilo in morebitne dodatne informacije. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb Potrjujem naročilo z obveznostjo plačila. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se Vam na spletni strani izpiše vaše naročilo je bilo sprejeto skupaj s povzetkom. 

  1. Dokončna potrditev naročila

Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila.

  1. Odstop od naročila pred dostavo

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

  1. Cene

Vse cene navedene na spletni strani so navedene z davkom in brez davka.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Način plačila je z gotovino ob prevzemu ali po posredovanem predračunu na TRR prodajalca.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

  1. Multimedijska vsebina

Na spletni trgovini www.iki-art.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije izdelkov (slike so simbolične). Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.

  1. Plačilo po povzetju

Blago, kupljeno preko spletne strani www.iki-art.si kupec plača po povzetju pošiljke poštnemu uslužbencu oziroma dostavljavcu.

Za dostavo blaga skrbi Pošta Slovenije, običajno že naslednji delovni dan, vendar najkasneje v 3 dneh od odpreme.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.

  1. Pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga  podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

 

ODSTOP OD POGODBE

Možnost odstopa od pogodbe je podana v skladu s zakonom o varstvu potrošnikov. 
Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in/ali nepoškodovano. Kupnina bo kupcu vrnjena na vnaprej dogovorjen način in sicer najkasneje v 14 delovnih dneh od vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-mail Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dni od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih)  dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Spletna trgovina iki-art.si, si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma  pošljite po e-mailu na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

 

 

  1. Garancija za izdelke

Garancija izdelkov velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo. Garancija za vse izdelke je najmanj 12 mesecev. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za potrošni material!

Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.

UVELJAVITI ŽELITE GARANCIJO, KAJ STORITI?

V primeru, da želite uveljaviti pravico do uveljavljanja garancije, se ravnajte po sledečem postopku:

  1. Korak:

Na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. pošljite svoj zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Z izrazom reklamacija pojmujemo pravico do odstopa od nakupa - vračila blaga in garancije.

Reklamacijski postopek lahko sprožimo s trenutkom, ko prejmemo zahtevek za uveljavljanje reklamacije pisno preko elektronske pošte ali po klasični pošti.

Politika podjetja ne omogoča sprožitev reklamacijskega postopka ustno preko telefona.

  1. Korak:

Predstavnik podjetja Vam bo posredoval reklamacijski zapisnik, in sicer pisno po elektronski ali klasični pošti (odvisno na kakšen način ste nam poslali svoj zahtevek za uveljavljanje reklamacije).

  1. Korak:

Izpolnite reklamacijski zapisnik in nam v njem čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije.

Naša reklamacijska služba potrebuje pri pregledu posameznega izdelka vse podatke, ki so označeni na reklamacijskem zapisniku. V primeru manjkajočih podatkov, vas bomo ponovno kontaktirali na način, kot ste nas kontaktirali ob začetku reklamacijskega postopka, zaradi česar se lahko reklamacijski postopek podaljša. 

  1. Korak:

Reklamiran izdelek je potrebno odposlati na naslov našega podjetja v brezhibnem stanju oziroma odposlan na enak način, kot je bil prejet.

POMEMBNO: Vsi paketi, ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz.poštnino plača naslovnik ipd., bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.

Za vsak morebiten posamezen manjkajoči del izdelka ali za manjkajoče dodatke, se odbitek od celotne kupnine izdelka oceni ločeno. V primeru, da boste tekom reklamacijskega postopka želeli povrnitev kupnine, bo po vrnjeni kupnini reklamiran izdelek ponovno postal last podjetja Vladimir Treven s.p. V kolikor izdelek ne bo vrnjen na naš naslov v enakem stanju, kot je bil odposlan na naslov stranke, predstavlja vsaka sprememba na izdelku za podjetje Vladimir Treven s.p poslovno škodo.

 

  1. Korak:

Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja Vladimir Treven s.p., ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino izpolnjenega reklamacijskega zapisnika ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bo kontaktiral predstavnik podjetja in vas seznanil z nadaljnjim postopkom.

Vsak primer se bo reševal posamično, in sicer glede na vrsto reklamacijskega zahtevka (odstop od nakupa - vračilo blaga, garancija). Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine.

Pomembno:

Vsi delujoči izdelki, ki so bili kot reklamirani, poslani na naš naslov in na njih tekom reklamacijskega pregleda niso bile odkrite napake, bodo vrnjeni na stroške stranke s plačilom po povzetju.

Vsi izdelki zapustijo naš distribucijski center v zaščitni embalaži ter v brezhibnem stanju. Bodite pozorni, da bo paket dostavljen v brezhibnem stanju. Če ob prevzemu paketa opazite očitno poškodbo na paketu, niste dolžni takšnega paketa sprejeti in ga lahko zavrnete. O zavrnitvi paketa zaradi poškodbe nas tudi obvestite. Razumeti morate, da podjetje Vladimir Treven s.p. ne more odgovarjati za poškodbe na paketu po dostavi. 

GARANCIJA PRENEHA VELJATI:

  • pri okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
  • pri spremembah na izdelku
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov.
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja

PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?

  1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
  2. Stvarna napaka izdelka

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake zahtevajte na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

  1. Dostava

Blago, naročeno na spletni strani, vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Naročila, ki jih prejmemo ob delavnikih, bomo odposlali isti ali naslednji delovni dan (v kolikor je izdelek pri nas na zalogi). Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Za dostavo blaga skrbi Pošta Slovenije, običajno že naslednji dan, vendar najkasneje v 3 delovnih dneh od odpreme blaga. Dostavni uslužbenec vas bo po vsej verjetnosti s pošiljko iskal doma v dopoldanskem času, v primeru, da vas ne bo doma, vam bo pustil sporočilo. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.

  1. Varnost

Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje paketov, če je to potrebno (ime, naslov, eventuelno telefon za dogovarjanje o rokih dostave). Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in po tem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt. 

  1. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

  1. Varstvo otrok

Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

  1. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil dostop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

  1. Pravica do obveščanja
  • informacija: imate pravico do neplačljivih informacij o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali nam pošljite zahtevek po pošti.
    • preklic privoljenj: dovoljenje za obveščanje ste v toku naročanja izrecno dovolili. Želimo vas opozoriti, da se bo podjetje Vladimir Treven s.p. po svojih najboljših močeh trudilo zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih trži na spletni strani.
  1. Oglasna elektronska sporočila

Ponudnik bo uporabnikom lahko pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• na obvestila se ob naročilu lahko avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

Oglasni material bo poslan v imenu podjetja Vladimir Treven s.p z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani podjetja Vladimir Treven s.p.  (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

  1. Piškotki

Ponudnik na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.

Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.

Ponudnik. s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.

Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste (npr. darila za prvih 10 obiskovalcev, brezplačna dostava v določenih primerih), preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice, veletrgovec ali upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.

  1. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno k čemur prodajalca zavezuje tudi 11.točka 43b. člena ZVPot.

Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da nas kontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku.

Pobudnik se zavezuje, da bo morebitni spor s potrošnikom najprej skušal rešiti izvensodno in šele ob izčrpanju vseh drugim pravnih možnosti po sodni poti.

 

 

 

 

Lasersko graviranje

Potrebujete personalizirano graviranje?

Graviranje po vaših željah ali na vaše izdelke.

Pošljite povpraševanje ali Pokličite 070 142 143

Lasersko graviranje po naročilu
© 2024 IKI-ART. Design ideART